بررسی بهترین آنتی ویروس آندروید eset mobile security
2021-06-23
آیا گوشی اندروید به آنتی ویروس نیاز دارد
آیا گوشی اندروید به آنتی ویروس نیاز دارد
2021-11-18

آموزش فعال سازی ضد سرقت ایست یا ESET Anti-Theft

آموزش فعال سازی و تنظیمات ضد سرقت ESET

در سفرهای روزمره ما از خانه به محل کار و سایر اماکن عمومی ، وسایل شخصی ما دائماً در معرض خطر گم شدن یا سرقت قرار دارند. اگر دستگاه شما هرگز گم شده یا به سرقت رفته باشد ، ESET Anti-Theft به شما امکان می دهد تا با استفاده از آدرس IP ، میزان استفاده از دستگاه خود را کنترل کرده و دستگاه گمشده را ردیابی کنید ، به شما کمک می کند دستگاه خود را بازیابی کرده و از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید.

ESET Anti-Theft یک ویژگی در ESET Smart Security Premium ، ESET Internet Security و ESET Mobile Security است که در صورت گم شدن یا دزدیده شدن دستگاه ، سطح امنیت کاربر را گسترش می دهد.

ESET ضد سرقت از فناوری های مدرن مانند جستجوی آدرس جغرافیایی آدرس IP ، ضبط تصویر دوربین وب ، محافظت از حساب کاربری کاربر و نظارت بر دستگاه استفاده می کند که ممکن است به شما و یک سازمان اجرای قانون در یافتن لپ تاپ یا دستگاه همراه شما در صورت گم شدن یا به سرقت رفتن کمک کند. ESET Anti-Theft به شما امکان می دهد فعالیتی را که در رایانه یا دستگاه همراه شما در حال انجام است ، مشاهده کنید و پیگیری آن را آسان تر کنید.

ویژگی های ضد سرقت و فیلتر مکالمه در رایانه لوحی که از تماس ، پیام رسانی یا داده تلفن همراه پشتیبانی نمی کنند در دسترس نیست.

دستگاه های من My devices
پس از ورود به سیستم ESET Anti-Theft ، باید لیستی از دستگاه های محافظت شده توسط ESET Anti-Theft را مشاهده کنید.

[products limit=”5″ columns=”5″ orderby=”popularity” ]

دستگاه های محافظت شده من My protected devices
برای دیدن وضعیت و فعالیت دستگاه (مانند مکانهای IP یا تصاویر وب کم) ، روی دستگاه و نام دستگاه مورد نظر در بخش فهرست بالای رابط وب ESET Anti-Theft سرقت کلیک کنید ، یا چرخ دنده واقع در بالا سمت راست را کلیک کنید برای تغییر تنظیمات شخصی سازی.

ESET Anti-Theft چیست

سطح امنیتی یا Anti-Theft Optimization Level نمایش داده شده در سطح بهینه سازی ضد سرقت ممکن است دارای حالات زیر باشد:

• اگر مشکلی شناسایی نشود – سطح امنیتی = 5 ستاره

• اگر فقط یک مسئله شناسایی شود – سطح امنیتی = 4 ستاره

• اگر دو یا سه مسئله شناسایی شود – سطح امنیتی = 3 ستاره

اگر هیچ دستگاهی را نمی بینید:

ESET Anti-Theft را در ESET Smart Security ، ESET Smart Security Premium یا ESET Mobile Security با استفاده از اطلاعات حساب my.eset.com خود فعال کنید.

فعال سازی antitheft آنتی ویروس نود 32

برای راهنمایی های بیشتر در مورد فعال کردن سرقت ESET ، به راهنمای ما مراجعه کنید.

تنظیمات من
برای تغییر تنظیمات حساب my.eset.com یا خروج از سیستم ، مکان نما را بر روی نام خود حرکت دهید و از منوی زمینه بر روی ویرایش نمایه ، تغییر رمز ورود یا خروج کلیک کنید

وضعیت
برای گزارش یک دستگاه به عنوان دزدیده شده یا مفقود شده ، دستگاه را انتخاب کنید و روی «My device is missing» کلیک کنید.

اقدامات زیر انجام خواهد شد:

• یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد که وضعیت دستگاه شما تنظیم نشده است.

• هنگامی که رایانه یا دستگاه گمشده آنلاین می شود ، ESET Internet Security ، ESET Smart Security Premium یا ESET Mobile Security اطلاعات را در فواصل منظم ضبط می کنند. این داده ها را می توان در برگه فعالیت مشاهده کرد.

• دستگاه گمشده طی چند دقیقه از آنلاین شدن به طور خودکار مجدداً راه اندازی می شود.

• اگر حساب Phantom وجود داشته باشد ، دستگاه از این حساب به عنوان حساب پیش فرض استفاده می کند و به طور خودکار وارد آن می شود. این از ورود افراد به سایر حساب های کاربری یا دسترسی به داده های کاربر جلوگیری می کند.

توجه داشته باشید

توجه داشته باشید

برای شبیه سازی فعالیتهای جمع آوری اطلاعات انجام شده توسط ESET Anti-Theft هنگامی که دستگاه شما به عنوان گم شده مشخص شده است ، روی اجرای یک آزمون کلیک کنید.

توصیه های مهم
توصیه می شود برای کاهش خسارت احتمالی ناشی از مجرمان اقدامات زیر را انجام دهید:

• جزئیات گزارش حساب my.eset.com خود را فقط برای خود نگه دارید – نام کاربری و رمز عبوری را که برای ورود به رابط وب ضد سرقت ESET استفاده می کنید به اشتراک نگذارید. توصیه می کنیم اطلاعات ورود به سیستم را در مرورگر وب خود ذخیره نکنید.

• رمز ورود حساب ایمیل خود را تغییر دهید – به ویژه اگر از برنامه های ایمیل مانند Outlook Express یا Mozilla Thunderbird استفاده می کنید ، یا اگر رمزهای عبور پست الکترونیکی خود را در مرورگر وب خود ذخیره کرده اید (به عنوان مثال رمز ورود حساب Gmail خود).

• رمزعبور بانکداری اینترنتی خود را تغییر دهید و حسابهای بانکی خود را از نظر معاملات مشکوک بررسی کنید.

• رمزعبورها را برای همه حضورهای خود در شبکه های اجتماعی تغییر دهید – این امر عمدتاً مربوط به شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر است.

برای بازگرداندن دستگاه به حالت عادی ، روی دستگاه من بازیابی شد کلیک کنید. دستگاه راه اندازی مجدد می شود و حساب کاربری عادی شما دوباره فعال می شود.

دوره نظارت پیش فرض 14 روز است. 5 روز قبل از انقضا ، ایمیلی از ESET دریافت خواهید کرد که از شما می خواهد وضعیت دستگاه خود را بررسی کنید.

دیدگاه ها بسته شده است