راهنمای نحوه خرید آنتی ویروس نود 32 ✔️【ورژن 2023 ❤️】

درباره امنیت موبایل در سال 2020 چه چیزهایی یاد گرفته ایم؟
2021-01-31
رفع بلاک سایت در آنتی ویروس نود 32
2021-03-26

راهنمای نحوه خرید آنتی ویروس نود 32 ✔️【ورژن 2023 ❤️】

راهنمای نحوه خرید آنتی ویروس نود 32 ✔️【ورژن 2023 ❤️】

در این مطلب جامع‌ تصمیم داریم تمامی‌ نکات از 0 تا 100 خرید‌ آنتی ویروس نود 32 که شامل‌ ورژن های Nod32 یا internet security می گردد را توضیح دهیم تا به شما در انتخاب یک آنتی ویروس قوی کمک کنیم. در پایان این آموزش شما قادر خواهید بود نسخه مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت رایگان دانلود کرده و اقدام به خرید لایسنس نود 32 نمایید. برای این منظور مطالب را در سه دسته، قبل و حین و بعد از خرید دسته بندی خواهیم کرد. با ما در نودسرو همراه باشید.

 

فهرست عناوین مقاله

قبل از خرید نرم افزار آنتی ویروس نود 32

در این بخش سوالات و نکاتی که نیاز است تا قبل از خرید لایسنس و آنتی ویروس از آنها آگاه باشید به صورت کامل آورده شده است.

آشنایی با شرکت Eset

ایست یا Eset یک شرکت امنیتی IT در جمهوری اسلواکی واقع شده است که از سال 1992 با ترکیب دو شرکت شروع به کار کرد. این شرکت به عنوان موفق ترین شرکت های امنیتی در سال های متمادی بوده است. شرکت Eset دفاتر مختلفی در شهرهای مختلف دنیا داشته و نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ارائه می کند. سه نسخه مشهور نرم افزار ارائه شده کمپانی Eset برای ویندوز های خانگی محصول Eset internet securoty و محصول eset nod32 antivirus و نسخه Eset Smart Security می باشد. که البته این نسخه در ورژن های جدید با نسخه اینترنت سکیوریتی جایگزین شده است. به عقیده بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه کامپیوتر و امنیت اطلاعات این آنتی ویروس یکی از سریع ترین و بهترین برنامه برای محافظت کامپیوتر در مقابل انواع ویروس ها، تروجان ها و کرم های اینترنتی است.

 

آیا نرم افزار آنتی ویروس Eset اندازه‌ لازم خوب‌ و قوی هست؟

برنامه آنتی ویروس eset در شناسایی ، تشخیص‌‌ و دفع تهدیدات سایبری بسیار عالی‌ خواهد بود و بیشترین امتیازات را در بین آنتی ویروس ها داشته. و در آخر همه این ها پشتیبانی و قوی شرکت Eset از این محصول، آن را به یکی از قوی ترین آنتی ویروس های دنیا تبدیل کرده است. برنامه اینترنت سکیوریتی eset ، ویژگی های ضد سرقت‌‌ را ارائه می کند . این خصوصیت به شما توانایی خواهد داد‌ تا به وب کم سیستم دزدیده گشته خودتان دسترسی پیدا کنید و از جناب‌‌ سارق تصویر بگیرید ، یا پیامی را که در صفحه‌‌ سیستم نمایش‌‌ دهید و هنگامی که لپتاب روشن‌‌ شد با ردگیری محل آن را پیدا‌‌ نمائید‌ .

ابزار‌‌های‌‌ ایمن‌ سازی مرورگر وب برای خرید‌های‌ اینترنتی‌ و یک خصوصیت بسیار مهمی است که این روزها همه ما کاربران به آن نیاز داریم و در صورتی که از اینترنت عمومی‌ برای وصل شدن به اینترنت بکارگیری می کنید ، سیستم شما در حالت نامرعی خواهد بود . نرم افزار آنتی ویروس eset خیلی قوی و ایمن‌ می‌باشد‌ ، با کمینه ترین تأثیر یا هیچ‌‌ تاثیری بر کارآیی رایانه یا باتری شما رفتار خواهد نمود .

 

اقلب کاربران آنتی ویروس Eset را به دلیل قدرت شناسایی و در عین حال سبک بودن انتخاب میکنند

 

چرا آنتی ویروس نود 32 (NOD32) جز بهترین و محبوب ترین آنتی ویروس ها در دنیا و ایران است؟

آنتی ویروس نود32 ، یکی از محبوب ترین نرم افزار های امنیتی در دنیا و همچنین محبوب در بین کاربران ایرانی است. علت‌ این معروفیت ، به جز قدرت نود سی و دو در شناسایی اقسام مختلف تروجان ها ، ویروسها و به صورت کلی‌ بد افزارها ، دلایل زیادی وجود دارد که در فهرست ذیل به تعدادی از آنها اشاره‌ می شود :

  • سرعت بالا‌ و سبک بودن: کمتریتن میزان استفاده از cpu و رم در اسکن و حالت آماده به کار
  • پشتیبانی از بازه وسیعی از سیستم عامل ها شامل ویندوزهای Vista – XP – Windows 7 – Windows 8 و Windows 10، windows server و …
  • عدم تشخیص کرک ها به عنوان ویروس: در بین آنتی ویروسهای ایرانی eset یکی از آنتی ویروس هایی است که کرک و فایلهای رجیستر نرم افزار ها را به عنوان ویروس شناسایی نخواهد کرد.
  • برخورداری از رابط‌ کاربری خوب
  • بهره گیری از فایروال هوشمند که خیلی خوب جلوی تهدیدهای اینترنتی را خواهد گرفت .
  • توانایی تغییر‌ سطح‌ ایمن سازی
  • برخورداری از قسمت نظارت والدین
  • امکان بهره برداری از یک لایسنس برای چند سیستم‌ عامل مختلف‌
  • به روز رسانی های پی در پی : در صورت خرید و نصب نسخه ارجینال آنتی ویروس eset حداقل روزی 4 بار دیتابیس شناسایی ویروس نرم افزار آپدیت خواهد شد.
  • و …

آیا لایسنس های ارجینال با وجود تحریم ایران کار خواهند کرد؟

بله مشکلی از بابت فعالسازی و کارکرد لایسنس های ارجینال وجود نداشته و در صورتی که نسخه ارجینال نرم افزار نصب شود و لایسنس به صورت ارجینال تهیه شود تا روز آخر انقضای لایسنس فعال خواهند بود.

 

آیا نمایندگی رسمی eset در ایران وجود دارد؟

با اطمینان خیر. از سال 2014 تا به امروز نودسرو تمامی نمایندگی داخلی را غیرفعال کرده است. پس در حال حاضر هیچ نمایندگی در ایران وجود ندارد. نودسرو تنها نماینده فروش لایسنس محصولات eset از طریق شرکتهای اطراف کشور ایران را دریافت کرده است. و تمامی لایسنس ها بدون واسط و ارجینال به کاربر نهایی ارائه می شود.

 

آیا نرم افزار کرک شده آنتی ویروس eset به مانند نسخه ارجینال خواهند بود؟

با توجه به اینکه تهیه لایسنس و نرم افزار از سرورهای داخلی، نیازمند این است که نرم افزار آنتی ویروس را کرک کنید تا سرور فعال سازی و همچنین آپدیت آن به یک سرور داخلی و ایرانی متصل شود، از این لحاظ امنیت سیستم شما در معرض خطر خواهد بود. زیرا ماهیت فایلهای آپدیتی که از داخل تهیه می شود مشخص نیست و ممکن است سیستم شما با خطر جدی و از دست رفتن اطلاعات مواجه شود.

 

چه روش هایی برای خرید لایسنس نود 32 در ایران وجود دارد و تفاوت آنها چیست؟

به صورت کلی سه روش برای خرید آنتی ویروس Eset در کشور ما وجود دارد که در ادامه هرکدام از آنها را شرح خواهیم داد:

  • خرید به صورت CD یا DVD یا در قالب پک به صورت بسته فیزیکی (خرید ممنوع)

با اطمینان بسیار بالا متاسفانه تمامی بسته های فیزیکی موجود در کشور نسخه کرک شده و دستکاری شده نرم افزار آنتی ویروس هستند. زیرا در صورتی که نسخه ارجینال آنتی ویروس ارائه شود، نیازی به نصب از روی سی دی و محصول کرک شده نیست و نرم افزار باید به صورت آنلاین از سایت Eset.com نصب شود. نصب آنتی ویروس به دلیل افزایش امنیت سیستم انجام می شود، حال آنکه با نصب نسخه کرک شده و دستکاری شده و یا سرورهای داخلی نرم افزار باعث کاهش امنیت سیستم شما خواهد شد.

  • خرید به صورت آنلاین از سرور های داخلی ایران (خرید ممنوع)

خرید نرم افزار آنتی ویروس eset از سرورهای داخلی و ایرانی توصیه نمی شود. زیرا به دلیل دستکاری در نرم افزار آنتی ویروس برای تغییر سرور ارجینال و ضمن اینکه تغییر در فایل های آپدیت سیستم شما در معرض خطر جدی قرار خواهد گرفت. زیرا ماهیت فایل های آپدیت سرور داخلی مشخص نیست.

  • خرید کد لایسنس نود 32 به صورت آنلاین از سرور ارجینال eset

خرید کد لایسنس یا نرم افزار آنتی ویروس نود 32 از سرور ارجینال نهایت امنیت را به همراه خواهد داشت. حال آنکه برای اطمینان از تهیه این نوع محصول فقط کافی است نرم افزار آنتی ویروس از سایت eset.com نصب شده و فقط لایسنس ارجینال از سایت ایرانی خرید شود. و بدون هیچ گونه کرک و برنامه تنظیم کننده ای لایسنس در آنتی ویروس وارد شده تا فعال شود.

چطور لایسنس ورجینال نود 32 از غیر ارجینال تشخیص داده شود؟ ( تفاوت بین لایسنس ارجینال نود 32 و سرور ایرانی و تفلبی)

کد لایسس اورجینال آنتی ویروس نود 32 و یا سایر نسخه های آنتی ویروس eset به صورت یک کد 20 رقمی ارائه می شود. تمامی لایسنس های موجود با پیشوند های مختلف که برای کشورهای مختلف ارائه می شوند کارایی یکسانی دارند. برخی پیشوند ها عبارتند از RN -BH – AF – درصد زیادی از لایسنس ها هم با کلید تصادفی هستند و قانون خاصی ندارند. راهی برای تشخیص لایسنس ارجینال از ظاهر یک کد لایسنس وجود ندارد. پس برای انتخاب و خرید لایسنس پیشوند آن ملاک ارجینال بودن و نبودن نیست. بسیاری از سازندگان کرک نرم افزار، کد لایسنس ارجینال مشابه لایسنس اصلی ارائه میکنند. اما برای تشخیص لایسنس ارجینال چه راهکاری وجود دارد؟

 

راهنمای تشخیص لاینسس ارجینال نود 32 eset از تقلبی

  • نصب از سایت Eset: آنتی ویروس حتما از سایت رسمی آنتی ویروس به نشانی Eset.com دانلود شود و نه از سایت های داخلی زیرا اکثر سایت های داخلی اقدام به دستکاری در آنتی ویروس می کنند. لینک موجود در سایت ما هم لینک مستقیم از وب سایت eset می باشد.
  • فعال سازی مستقیم نرم افزار: کد لایسنس خریداری شده را مستقم بدون هیچگونه کم و کاستی و به صورت کامل در برنامه وارد کنید.
  • نیاز به هیچگونه برنامه جانبی نیست: دقت کنید برای فعال سازی آنتی ویروس هیچ برنامه جانبی نیاز ندارید (نسخه های ایرانی اقدام به کرک کردن آنتی ویروس میکنند). در صورتی که با وارد کردن لایسنس آنتی ویروس فعال و آپدیت شد لایسنس دریافتی شما یک لاینسس ارجینال است.
  • عدم نصب از CD و DVD: نرم افزار به هیچ عنوان از روی سی دی و دی وی دی و لینک های آلوده نصب نشود.
  • خرید از نودسرو: با خرید لایسنس نود 32 از وب سایت نودسرو لایسنس ارجینال دریافت خواهید کرد.

 

مقایسه نسخه های مختلف آنتی ویروس Eset

3 نسخه اصلی و پرطرفدار آنتی ویروس ارائه شده کمپانی ایست برای کامپیوتر و یک نسخه برای موبایل های اندرویدی ارائه شده است که در ادامه به معرفی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت:

  • نرم ‌افزار آنتی ویروس نود 32 یا  ESET NOD32

نسخه اینترنت سکیوریتی یکی از کاملترین بسته های امنیتی آنتی ویروس eset می باشد. این نسخه علاوه بر داشتن امکانات آنتی ویروس شامل امکاناتی دیگر برای محافظت آنلاین نیز هست. این نسخه همچنین جایگزین ورژن اسمارت سکیوریتی شده است .

  • نرم افزار اینترنت سکیوریتی یا ESET Internet Security

نسخه نود 32 یکی از سبک ترین ورژن های آنتی ویروس کمپانی Eset بوده که قابلیت های کامل برای محافظت از ویندوز شما را داراست.

  • نرم افزار ایست اسمارت سکیوریتی پریمیویم یا ESET Smart Security Premium :

ایست اسمارت سکیوریتی پریمیوم این نسخه متاسفانه در ایران ارائه نمی شود و تنها تفاوت آن با نسخه اینترنت سکیوریتی بخش پسورد منیجر می باشد. این بخش کاربرد خاصی برای یک آنتی ویروس نداشته و می توانید از پسورد منیجر داخلی مرورگرها برای ذخیره پسورد استفاده کنید.

  • نرم افزار موبایل سکیوریتی محصول ESET Mobile Security

یکی از قوی ترین و محبوب ترین آنتی ویروس گوشی های اندرویدی است که با بیش از 10 میلیون دانلود در گوگل استور و امتیاز 4.8 تبدیل به یکی از محبوب ترین ها در دنیا شده است. پس از فعال سازی این نسخه از نرم افزار ویژگی های شامل : حفاظت بلادرنگ در برابر تهدیدات ناشناخته محافظت از تمام اطلاعات و ارتباطات، از جمله Wi-Fi، بلوتوث، GPRS، EDGE و مادون قرمز آنتی ویروس ضد سرقت ضد اسپم SMS و MMS و … را خواهید داشت.

 

جدول مقایسه نسخه های مختلف آنتی ویروس eset

ویژگی های کامل دو نسخه آنتی ویروس در جدول زیر مقایسه شده است

جدول مقایسه

 

بهترین نرم افزار آنتی ویروس ESET چیست؟

ورژن اینترنت سکیوریتی از برنامه ایست کامل ترین ورژن حال‌ حاضر برنامه می باشد چون به‌جز‌ یک برنامه کامل‌ محافظتی آنتی ویروس دارای بخش مقابله با باج‌ افزار و باقی بخش‌های‌ محافظتی برای کامپیوتر می باشد .

به شکل کامل‌ خصوصیت های آن شامل‌ بخش‌های‌ مرتبط‌ با حفاظت در برابر‌ بدافزارها و ویروسها ، مقابله‌ با جاسوس‌افزارها ، ممانعت از فیشینگ و… . همه این ویژگی‌ها‌ و ویژگی‌هایی‌ که در ادامه‌ شرح داده خواهد شد تنها با خرید‌ لایسنس نود 32 می باشد که فعال‌ می گردند و ورژن های غیرمجاز این‌گونه ویژگی‌ ها را نخواهند داشت . این ورژن دارای ویژگی‌ ویژه Gamer mode یا حالت‌ گیم هم می باشد که موجب خواهد شد هنگامی که گیم بازی می کنید پنجره های پاپ آپ مزاحم شما نشوند و همچنین دارای بخش اسکنر UEFI یا (Unified Extensible Firmware Interface) می باشد که به قصد ممانعت از تهدیدهایی می باشد که حتی پیش از بالا آمدن ویندوز ممکن است سیستم را در دست بگیرند . بخش Script -based Attack Protection هم وظیفه‌ جلوگیری‌ از حملات و کدهای آسیب زا که از طریق مرورگر وارد سیستم می شوند را داراست. ورژن اینترنت سکیوریتی حاوی یک مرورگر داخلی‌ ایمن برای درگاه های بانکی می باشد تا از اطلاعات‌ شما در هنگام پرداخت اینترنتی محافظت کند. به اضافه اینکه این ورژن از برنامه دربردارنده یک فایروال قوی و ماژول حفاظت در برابر‌ اقسام مختلف تهدیدات شبکه ، در دست گرفتن وب کم می باشد . در این مدل از برنامه خصوصیت نظارت والدین و از جمله ویژگی ردیابی‌ کامپیوتر به صورت‌ اینترنتی برای پیشگیری از دزد‌ی فراهم‌ آورده شده‌ است .

 

نحوه خرید و راه اندازی آنتی ویروس نود 32

در ادامه قصد داریم مراحل خرید لایسنس نود 32 به صورت ارجینال را در وب سایت نودسرو آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

  1. برای خرید کافی است تا از صفحه اصلی سایت اقدام به خرید لایسنس نود 32 کنید. برای این منظور به تعداد سیستم خودتان (یک کامپیوتر یا لپتاب و یا تعداد بیشتر) همچنین در صورت نیاز نسخه موبایل اندرویدی یکی از نسخه ها را انتخاب کنید. برای مثال در صورتی که شما دو کامپیوتر دارید نسخه دوکاربره نرم افزار را در سایت انتخاب کرده و روی دکمه آبی رنگ « جزئیات بیشتر + سفارش » کلیک کنید تا به صفحه بعد مراجعه کنید.

5 محصول پرطرفدار نود 32 را مستقیما از لیست زیر خرید کنید

[products limit=”5″ columns=”5″ orderby=”popularity” ]

همچنین در صورتی که قصد دارید برای کامپیوتر ویندوزی و موبایل اندرویدی خود آنتی ویروس نصب کنید نسخه مالتی دیوایس یعنی 1 کامپیوتر و 1 موبایل را انتخاب کنید. به صورت پیش فرض در این صفحه از 1 تا 10 کاربر وجود دارد در صورتی که نیاز شما خارج از این گروه می باشد و یا حالت خاص برای مثال 7 سیستم هست، به پشتیبانی سایت پیام ارسال کنید تا نسخه مورد نظر شما ارسال شود.

نحوه خرید آنتی ویروس نود 32

نحوه خرید آنتی ویروس نود 32

  1. در صفحه خرید محصول، جزئیات محصولی که قصد خرید آن را دارید بیان شده است. می توانید این بخش را به صورت کامل مطالعه کرده تا بیشتر با این محصول آشنا شوید و سپس روی دکمه خرید آنلاین کلیک کرده تا به صفحه بعد که سبد خرید می باشد مراجعه کنید.
نحوه خرید آنتی ویروس نود 32

نحوه خرید آنتی ویروس نود 32

  1. در سبد خرید شما می توانید محصول یا محصولاتی که را که انتخاب کرده اید مشاهده کنید و آنها را کم یا زیاد کنید. همچنین در بخش شماره 3 در صورتی که کد تخفیف دارید وارد کرده و روی دکمه « اعمال کوپن » کلیک کنید. در نهایت با کلیک روی دکمه « ادامه جهت تسویه حساب » به مرحله آخر یعنی ورود مشخصات شما جهت دریافت لایسنس وارد خواهید شد.
نحوه خرید آنتی ویروس نود 32

نحوه خرید آنتی ویروس نود 32

  1. در ادامه مراحل نحوه خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 در قسمت 6 مشخصات خود شامل، نام، شماره همراه، و ایمیل خود را جهت دریافت لایسنس و پیگیری در آینده به صورت کامل و دقیق وارد کنید. همچنین از بخش 7 یکی از درگاه های بانکی را انتخاب کنید. معمولاً درگاه پیش فرض انتخاب شده توصیه می شود اما اگر به هر دلیلی خطا دریافت کردید، این بخش را روی درگاه دیگری انتخاب کنید. در پایان با قبول مقرارت سایت و گذاشتن تیک آن در قسمت 8 روی دکمه « ثبت سفارش » کلیک کنید تا به صفحه بانکی ارجاع داده شوید.
نحوه خرید آنتی ویروس نود 32

نحوه خرید آنتی ویروس نود 32

  1. در صفحه بانکی با ورود مشخصات کارت بانکی خود و همچنین بررسی مبلغ جهت اطمینان برای اشتباه نکردن شما، و ورود رمز دوم بانکی پرداخت را تکمیل کرده و سپس روی دکمه پرداخت کلیک کنید و منتظر باشید تا مجدد به سایت نودسرو برگشت داده شوید. دقت کنید در این مرحله اگر خطایی دریافت شد و حتی اگر مبلغی از شما کسر شود تا زمانی که به سایت پذیرنده یعنی نودسرو مراجعه نکنید، مبلغ به حساب شما بازگشت داده خواهد شد. در صورتی که خطایی دریافت شد می توانید درگاه بانکی دیگری را انتخاب کنید.
نحوه خرید آنتی ویروس نود 32

نحوه خرید آنتی ویروس نود 32

  1. دریافت کد لایسنس ارجینال. تبریک می گوییم در صورتی که تا این مرحله پیش رفته اید حالا شما صاحب یک لایسنس ارجینال آنتی ویروس نود 32 هستید. که کد لایسنس شما به صورت 20 رقمی در این صفحه نمایش داده شده است. همچنین دستور العمل نصب و دانلود نیز در این بخش وجود دارد. توضیحات مربوط به کد لایسنس دریافتی خود را به صورت کامل مطالعه کنید تا از شرایط نگهداری و حفظ آن آگاه شوید. همچنین در صورتی که شماره همراه و ایمیل را به درستی وارد کنید لایسنس به شما ارسال شده است.
نحوه خرید آنتی ویروس نود 32

نحوه خرید آنتی ویروس نود 32

بعد از خرید آنتی ویروس نود 32

دانلود آنتی ویروس 32 از کجا انجام شود؟

دقت کنید نسخه رسمی نرم افزار را فقط از سایت نودسرو و یا وب سایت eset دانلود کنید. نسخه های دستکاری شده به هیچ عنوان توصیه نمی شود پس یا از طریق لینک دانلود آنتی ویروس سایت نودسرو و یا از لینک مستقیم eset نرم افزار را دانلود کنید. برای دانلود نرم افزار کافی است تا به صفحه دانلود نرم افزار سایت مراجعه کنید. و با توجه به 32 یا 64 بیتی بودن سیستم خود، یکی از فالها رادانلود کنید. قبل از دانلود نکاتی که نیاز است تا از آن آگاه باشید شامل :

  • برای ویندوز 7 نسخه 12 یکی از نرم افزار های نود 32 آنتی ویروس یا اینترنت سکیویتی باید دانلود شود و در صورتی که قصد دارید آخرین نسخه نرم افزار را نصب کنید باید ویندوز خود را آپدیت نگه دارید.
  • در صورتی که نسخه های قدیمی نرم افزار آنتی ویروس را در ویندوز 7 نصب کنید، ممکن است در پایان آنتی ویروس نود 32 شما به رنگ قرمز در آمده و پیام خطای This product is no longer supported Windows نمایش خواد داد . برای رفع خطای فوق راهنمای رفع خطای Your device will lose protection را مطالعه نمایید.
  • برای ویندوز های جدید تر شامل ویندوز 8 و 10 نسخه 14 نرم افزار آنتی ویروس نود 32 یا اینترنت سکیوریتی را نصب کنید.
  • در بین نسخه ها نسخه اینترنت سکیوریتی که با امنیت بالایی همراه است توصیه می شود.

نحوه نصب آنتی ویروس نود 32 یا اینترنت سکیوریتی به چه صورت است؟

پس از دانلود فایل نصبی نرم افزار کافی است آن را اجرا کرده و به مانند سایر نرم افزار ها آن را نصب کنید. نصب آن نیاز به توضیح خاصی نداشته و بسیار ساده است. در صورت نیاز آموزش نصب نود 32 یا اینترنت سکیوریتی مراجعه کنید.

 

نحوه فعال سازی یا اکتیو کردن آنتی ویروس نود 32 یا اینترنت سکیوریتی ESET به چه صورت است؟

برای اکتیو کردن نرم افزار کافی است در حین نصب و یا پس از پایان فرایند نصب با وارد کردن کد لایسنس ارجینال اقدام به فعال سازی آن کنید. در صورتی که کد لایسنسی که خرید کرده اید ارجینال باشد، بدون هیچ گونه تنظیماتی نرم افزار شما اکتیو شده و به رنگ سبز در خواهد آمد.

شما می توانید به مقاله آموزش فعال سازی آنتی ویروس نود 32 یا اینترنت سکیوریتی مراجعه کنید. و یا آموزش فعال سازی نود 32 اندروید را مطالعه کنید

نحوه خرید آنتی ویروس نود 32

نحوه خرید آنتی ویروس نود 32

آموزش ویروس یابی نود 32 در کامپیوتر به چه صورت است؟

اسکن و ویروس یابی نرم افزار eset به صورت خودکار انجام می شود و تقریبا نیاز به انجام هیچ کاری نیست. اما در صورت نیاز جهت تنظیمات بیشتر و اسکن پیشرفته با مطلعه آموزش نحوه ویروس یابی با نود 32 یا آموزش ویروس یابی گوشی با نود 32 را مطالعه بفرمایید.

 

[products limit=”5″ columns=”5″ orderby=”popularity” ]
راهنمای خرید آنتی ویروس نود 32 سال 2022

14 Comments

  1. پارس کو سبز خزر گفت:

    سلام لایسنس 22 کاربر اینترنت سکیوریتی چند هست؟

  2. NodsrvAdmin گفت:

    درود.
    به پشتیبانی سایت پیام ارسال کنید تا قیمت به شما اعلام بشه

  3. مسعود یوسف‌نژاد گفت:

    بعد از خرید لایسنس نود 32، امکان نصب نرم افزار از سایت اصلی eset.com وجد داره؟

  4. NodsrvAdmin گفت:

    بله دوست عزیز. حتما نسخه رسمی و ارجینال باید دانلود و نصب بشه. نسخه های متفرقه مورد تایید نیست.

  5. dr.mohsen.sh گفت:

    من eset internet security 14 رو نصب دارم میشه بفرمایید میتونم از شما خرید کنم؟ کدام نسخه رو باد بگیرم

  6. NodsrvAdmin گفت:

    بله دوست عزیز. شما آخرین نسخه در حال حاضر رو نصب کردید و در صورتی که فعال کنید، برای آینده با ارائه نسخه های جدید، برنامتون خودکار آپدیت هم میشه

  7. سمیرا گفت:

    سلام برای ویندوز 7 چه نسخه ای نصب کنم؟

  8. محمد امین گفت:

    لایسنس نسخه 8 نود 32 هم دارید؟

  9. NodsrvAdmin گفت:

    درود، برای ویندوز 7 در حال حاضر نسخه 12 قابل نصب هست، اما اگر ویندوزتون آپدیت هست نسخه 14 هم میتونید نصب کنید

  10. NodsrvAdmin گفت:

    نسخه های 4 تا 8 توصیه نمیشه دیگه نصب کنید و برای این نسخه ها لایسنس ارائه نمیشه. توصیه میکنیم به نسخه های 12 تا 14 ارتقا بدید

  11. sh.mohebi گفت:

    من نسخه مالتی دیوایس خریدم، توی کامپیوتر راحت نصب شد اما موبایلم خطای فعال سازی لایسنس میده میشه راهنمایی کنید

  12. NodsrvAdmin گفت:

    ممنون از خریدتون، به پشتیبانی سایت پیام ارسال کنید تا با بررسی خطای شما، مشکل حل بشه

  13. فرزان گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    ببخشید من نسخه 13 نرم افزار رو نصب دارم 30 روز رایگان فعال بود که الان تموم شد. میشه راهنمایی کنید الان کدوم رو باید بخرم؟

  14. NodsrvAdmin گفت:

    درود
    نسخه یکساله تک کاربره سایت رو تهیه بفرمایید و نرم افزارتون رو فعال کنید . نیاز به نصب مجدد نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *