ESET PROTECT – یک پیشنهاد تجاری جدید برای دنیای تجارت جدید
2021-01-30
راهنمای نحوه خرید آنتی ویروس نود 32 ✔️【ورژن 2023 ❤️】
2021-02-10

درباره امنیت موبایل در سال 2020 چه چیزهایی یاد گرفته ایم؟

خرید لایسنس آنتی ویروس اندورید

چه بخواهیم و چه نخواهیم ، این یک واقعیت ثابت شده است که تلفن های همراه در زندگی روزمره ما نقش اصلی را بازی می کنند و این هرگز واقعی تر از سال 2020 نبوده است. با کاهش فرصت های معاشرت و مسافرت ، یک سال پیمایش ، پیام رسانی و تماس تصویری. در حالی که تصور عمومی وجود دارد که تلفن های همراه پناهگاهی در برابر بدافزارها و تهدیدهای اینترنتی هستند ، تحقیقات ESET در سال جاری نشان داده که دور از واقعیت است. با ما در نودسرو همراه باشید

تهدیدهای اندروید در ماه مارس افزایش یافت ، زیرا بحران COVID-19 فرصتی را برای بازیگران تهدید فراهم کرد تا از گرسنگی کاربران اندروید برای اطلاعات در مورد ویروس و موضوعات مرتبط سو استفاده کنند. محققان ESET شاهد برنامه های مخربی بودند که تحت کمپین هایی تحت عنوان ویروس کرونا مانند برنامه های آلودگی ، ردیابی برنامه ها و اطلاعات مربوط به غرامت مالی در کمپین ها توزیع می شدند.

به عنوان مثال ، در Q2 2020 ، محققان ESET ، چند روز پس از اعلام تصمیم دولت کانادا برای پشتیبانی از توسعه یک برنامه ردیابی در سراسر کشور ، یک رمزنگاری جدید باج افزار Android را معرفی کردند که به عنوان یک برنامه ردیابی COVID-19 کانادایی مطرح شده است. محققان ESET همچنین در ماه مه برنامه اندرویدی بسیار خطرناکی به نام DEFENSOR ID را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند ، این برنامه قادر به از بین بردن حساب بانکی قربانی یا کیف پول ارز رمزنگاری شده و ایمیل یا حساب های رسانه های اجتماعی آنها بود.

در ماه جولای ، یک کمپین طولانی مدت جاسوسی سایبری کشف شد که کاربران اندروید را در خاورمیانه از طریق برنامه مخرب Welcome Chat هدف قرار داده است. اپراتورهای این برنامه از قربانیان خود جاسوسی کرده و سپس داده های جمع آوری شده از آنها را به صورت رایگان در اینترنت در دسترس قرار دادند. به همین ترتیب ، قربانیان در خاورمیانه نیز با استفاده از نسخه جدیدی از جاسوسی اندروید مورد استفاده گروه APT-C-23 قرار گرفتند که به بازیگران تهدید اجازه می داد اعلان های برنامه های پیام رسان را بخوانند و تماس ها و فعالیت صفحه را ضبط کنند.

[products limit=”5″ columns=”5″ orderby=”popularity” ]

خرید لایسنس آنتی ویروس اندورید

این اکتشافات نشان می دهد که تهدیدها باید جدی گرفته شود ، اما نیازی به از بین بردن تجربه ما با تلفن های همراه نیست – بسیار حیاتی است که ما به همان اندازه که لپ تاپ ها و دسک تاپ های خود هستیم ، به محافظت از تلفن های خود با نرم افزار امنیت سایبری نیز پایبند هستیم. ESET Mobile Security (EMS) آنتی ویروس اندورید یک راه حل برای Android است که در برابر تهدیدات تلفن همراه محافظت می کند ، داده های کاربران را از طریق محافظت در برابر بدافزار قوی محافظت می کند و با ویژگی ضد فیشینگ یک محیط مرور ایمن را فراهم می کند. EMS همچنین با ارائه اطلاعات به موقع در مورد وضعیت و محل نگهداری دستگاه مورد نظر ، از کاربران در برابر از دست دادن فیزیکی و سرقت محافظت می کند.

در سپتامبر سال جاری ، نسخه 6.0 ESET Mobile Security راه اندازی شد و با اضافه کردن مجموعه ای از ویژگی های جدید از جمله Payment Protection ، از کاربران در هنگام استفاده از برنامه هایی که در آنها به اطلاعات مالی حساس برای انجام معاملات بانکی یا خرید آنلاین دسترسی دارند ، محافظت می شود. این ویژگی از جایگزینی یا خواندن برنامه های دیگر در صفحه برنامه های نصب شده در فروشگاه Google Play که در گروه مالی قرار می گیرند جلوگیری می کند ، همچنین به کاربران اجازه می دهد از همان محافظت برای سایر برنامه های نصب شده خارج از گروه مالی استفاده کنند.

نسخه 6.0 همچنین با تغییراتی در طراحی ، بهبود بصری و سهولت استفاده از آن با ویژگی هایی مانند ویژگی فیلتر فیلتر (Call Filter) که به کاربران امکان محافظت در برابر تماس های ورودی ناخواسته و طراحی مجدد ویژگی ضد سرقت را می دهد تا امکان بارگذاری مجدد و تنظیم مجدد رمزهای عبور را فراهم کند.

همچنین در سال 2020 ، ESET در برنامه های ارزیابی 360 درجه آندروید در Q1 ، Q2 و Q3 ، گواهینامه های ESET را توسط MRG Effitas ، یک رهبر جهانی در آزمایش کارآیی امنیت IT مستقل ، دریافت کرد که نمره 99 + را برای تشخیص دریافت می کند. همانطور که گزارش و تحقیقات ESET نشان می دهد ، تهدیدهای مبتنی بر Android دائما در حال افزایش هستند ، بنابراین نصب نرم افزار محافظت کننده در برابر بدافزار و همچنین تهدیدهای دیگر از جمله فیشینگ بسیار مهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ESET Mobile Security و اینکه چگونه می تواند شما و تلفن شما را از تهدیدات تلفن همراه در امان نگه دارد ، به وب سایت ESET مراجعه کنید.

دیدگاه ها بسته شده است