کار با نرم افزار eset internet security
2021-04-11
آموزش تنظیمات نود 32 بخش Computer protection و Updates
2021-04-12

دانلود ESET Internet Security 15 آنتی ویروس + فایروال ❤️

دانلود آخرین نسخه ESET Internet Security 15 آنتی ویروس + فایروال داخلی ESET  آخرین نسخه ورژن 15
آنتی ویروس ESET NOD32

ESET NOD32 Antivirus 15 Final x86 / x64 ما آخرین نسخه آنتی ویروس ESET NOD32 را برای کاربران برای دانلود آماده کرده ایم.

ESET Internet Security دفاع نهایی را برای رایانه شما در برابر انواع بدافزارها ، جرایم سایبری ، نامه های ناخواسته و هکرها ارائه می دهد. فایروال و ضد اسپم به آنتی ویروس ESET NOD32 اضافه کرده است.

از قدرت ابر و چندین لایه تشخیص برای جلوگیری از تهدیدها استفاده می کند. در نتیجه ، همه حملات احتمالی را مسدود می کند. همچنین در حین کار ، شبکه اجتماعی ، بازی های آنلاین یا تبادل اطلاعات از طریق رسانه های قابل جابجایی از شما در بالاترین سطح محافظت می کند.

ESET Internet Security15 کامپیوتر یا لپ تاپ شما را با حفاظت چند لایه هوشمند ایمن نگه می دارد. زیرا ترکیبی از قابلیت های اثبات شده آنتی ویروس ، ضد جاسوس افزار ، فایروال ، ضد روت کیت و ضد اسپم است.

ESET Internet Security15 به عنوان یک راه حل امنیتی با عملکرد بالا در برابر همه تهدیدات اینترنت ساخته شده است. همچنین برای محافظت از اطلاعات شخصی و اطلاعات حساس خود به صورت آنلاین یا خاموش. در نهایت ، به شما امکان می دهد امنیت رایانه خود را در سطح کاملاً جدیدی حفظ کنید.

ویژگی های ESET Internet Security 15 ورژن 2021 2022:
آنتی ویروس و Antispyware. حفاظت فعال در برابر انواع تهدیدات آنلاین و غیرمجاز را ارائه می دهد و از سرایت بدافزار به سایر کاربران جلوگیری می کند.
مسدود کننده سوء استفاده کنید. حملات را به طور خاص برای جلوگیری از تشخیص آنتی ویروس مسدود می کند و صفحه های قفل و باج افزار را حذف می کند. در برابر حملات به مرورگرهای وب ، خوانندگان PDF و سایر برنامه ها ، از جمله نرم افزارهای مبتنی بر جاوا محافظت می کند.
اسکنر حافظه پیشرفته تشخیص بهتر بدافزارهای مداوم را که از چندین لایه رمزگذاری برای پنهان کردن فعالیت خود استفاده می کند ، فعال می کند.
اسکن با استفاده از ابر با لیست سفید پرونده های امن بر اساس پایگاه داده شهرت فایل ESET Live Grid ، اسکن ها را سرعت می بخشد. با مقایسه آن با سیستم اعتبار مبتنی بر ابر ما ، به جلوگیری فعال از بدافزار ناشناس بر اساس رفتار آن کمک می کند.
اسکن حالت آماده به کار در صورت عدم استفاده از رایانه ، با انجام اسکن های عمیق به عملکرد سیستم کمک می کند. به شناسایی تهدیدات غیرفعال احتمالی قبل از آسیب رساندن کمک می کند.
سیستم پیشگیری از نفوذ مبتنی بر میزبان (HIPS). به شما امکان می دهد رفتار سیستم را با جزئیات بیشتر سفارشی کنید. به شما این امکان را می دهد که قوانین مربوط به ثبت سیستم ، فرآیندها و برنامه های فعال را برای تنظیم وضعیت امنیتی خود مشخص کنید
حفاظت از حمله مبتنی بر اسکریپت حملات اسکریپت های مخرب را که سعی در سوء استفاده از Windows PowerShell دارند تشخیص می دهد. همچنین جاوا اسکریپت های مخرب را شناسایی می کند که می توانند از طریق مرورگر شما حمله کنند.
اسکنر UEFI از تهدیداتی که به کامپیوتر شما حمله می کنند ، حتی قبل از شروع ویندوز – در سیستم هایی با رابط سیستم UEFI محافظت می کند.
از قدرت کامل رایانه خود لذت ببرید
رد پای کوچک سیستم عملکرد بالا را حفظ کرده و عمر سخت افزار را افزایش می دهد. متناسب با هر نوع محیط سیستم پهنای باند اینترنت را با بسته های به روز رسانی بسیار کم ذخیره می کند
حالت بازی اگر هر برنامه ای به صورت تمام صفحه اجرا شود ، آنتی ویروس ESET NOD32 به طور خودکار به حالت خاموش می رود. به روزرسانی ها و اعلان های سیستم به تعویق می افتد تا منابع بازی ، فیلم ، عکس یا ارائه را ذخیره کند
پشتیبانی رایانه قابل حمل. به منظور حفظ منابع سیستم ، همه پنجره های بازشو ، به روز رسانی ها و فعالیتهای تشنه سیستم را به تعویق می اندازد
از حریم خصوصی خود محافظت کنید
دیواره آتش. از دسترسی غیر مجاز به رایانه و سوء استفاده از داده های شخصی شما جلوگیری می کند.
ضد اسپم ایمیل های ناخواسته را از گرفتگی صندوق پستی شما جلوگیری می کند.
سپر باج افزار. بدافزاری را که سعی می کند اطلاعات شخصی شما را قفل کند مسدود می کند و سپس از شما می خواهد تا برای بازکردن قفل آن باج بپردازید.
حفاظت از بات نت از سوء استفاده رایانه شما برای حملات هرزنامه و شبکه جلوگیری می کند. از نوع جدیدی از تشخیص به لطف امضای شبکه ، برای مسدود کردن سریعتر ترافیک مخرب بهره مند شده اید.
مبارزه با فیشینگ شما را از تلاش برای به دست آوردن اطلاعات حساس مانند نام کاربری ، گذرواژه یا سایر اطلاعات شخصی حساس با وب سایت های جعلی که به عنوان سایتهای قابل اعتماد تبدیل شده اند ، محافظت می کند.
حفاظت از وب کم به طور مداوم تمام فرایندها و برنامه های در حال اجرا بر روی رایانه شما را بررسی می کند تا ببیند کدام یک می خواهند از وب کم شما استفاده کنند. به شما هشدار می دهد که به طور غیرمنتظره سعی می کنند به وب کم شما دسترسی داشته باشند و به شما امکان می دهد آنها را مسدود کنید.
مانیتور خانگی متصل شما را قادر می سازد روتر خانگی خود را برای آسیب پذیری هایی مانند گذرواژه های ضعیف یا نرم افزارهای قدیمی frmware و گزینه های بهبودی ارائه دهید. لیستی از دستگاه های متصل به روتر (تلفن هوشمند ، اینترنت اشیاء و غیره) را برای دسترسی آسان به شما ارائه می دهد تا به شما نشان دهد چه کسی متصل است.
حفاظت از حمله شبکه علاوه بر فایروال ، به طور خودکار از رایانه شما در برابر خرابی شبکه مخرب محافظت می کند و تهدیدهای الگوهای خطرناک انتقال را مسدود می کند.
حفاظت از بانک و پرداخت. به طور خودکار از شما در سایت های بانکداری اینترنتی محافظت می کند. ارتباط بین صفحه کلید و مرورگر را برای معاملات امن تر رمزگذاری می کند. از شما در برابر keyloggers محافظت می کند.
شبکه خارج از خانه هنگام اتصال به یک شبکه ناشناس به شما هشدار می دهد و از شما می خواهد که به حالت Strict Protection بروید. دستگاه شما را برای سایر رایانه های متصل به یک شبکه نامرئی می کند.
کنترل دستگاه به شما امکان می دهد از کپی غیر مجاز داده های خصوصی خود در یک انحراف خارجی جلوگیری کنید

لینک دانلود رایگان نود 32 آخرین نسخه ورژن 15


لینک دانلود رایگان نود 32 آخرین نسخه ورژن 15

ESET Internet Security 15 ورژن 2021 2022

دانلود نسخه 32bit اینترنت سکیوریتی ورژن 15

دانلود نسخه 64bit اینترنت سکیوریتی ورژن 15


برای فعال سازی آنتی ویروس، نیاز به لایسنس دارید؟

با یک تخفیف ویژه همین الان تهیه کن:  خرید لایسنس نود 32 کاملا ارجینال

کد تخفیف ویژه جشنواره پاییز: Offer20

[products limit=”5″ columns=”5″ orderby=”popularity” ]

 

نودسرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *