خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 اورجینال ✴️ {با تخفیف ویژه}

رفع مشکل عدم نصب نرم افزار نود 32 به خاطر بد افزار
2020-04-03
ESET PROTECT – یک پیشنهاد تجاری جدید برای دنیای تجارت جدید
2021-01-30

فهرست عناوین مقاله

خرید آنتی ویروس نود 32 | از صفر تا 100 خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 ✴️ {ارزان} ✔️

خرید لایسنس نود 32 ارجینال از سرور رسمی Eset – پشتیبانی از تمام نسخه های 12 13 14 15 16 ونسخه اسمارت سکیوریتی / آنتی ویروس / اینترنت سکیوریتی – خرید و تحویل آنی لایسنس 20 رقمی اورجینال
خرید لایسنس نود 32 تک کاربره

خرید لایسنس eset یک کاربره کامپیوتر

مشاهده قیمت

  • لایسنس ارجینال از سرور رسمی
  • پشتیبانی از تمامی ورژن های جدید


پشتیبانی از نسخه های اینترنت سکیوریتی، آنتی ویروس، اسمارت ورژن های 11 تا 14 و 15 و 16

خرید لایسنس نود 32 دو کاربره

خرید لایسنس eset دو کاربره کامپیوتر

مشاهده قیمت

  • لایسنس ارجینال از سرور رسمی
  • پشتیبانی از تمامی ورژن های جدید


پشتیبانی از نسخه های اینترنت سکیوریتی، آنتی ویروس، اسمارت ورژن های 11 تا 14 و 15 و 16

لایسنس مالتیدیوایس نود 32

خرید لایسنس eset برای 1 کامپیوتر و 1 موبایل

مشاهده قیمت

  • لایسنس ارجینال از سرور رسمی
  • پشتیبانی از تمامی ورژن های جدید


پشتیبانی از نسخه های اینترنت سکیوریتی، آنتی ویروس، اسمارت ورژن های 11 تا 14 و 15 و 16

خرید لایسنس نود 32 اندروید

خرید لایسنس آنتی ویروس اندروید 1 کاربره

مشاهده قیمت

  • لایسنس ارجینال eset موبایل
  • لایسنس eset mobile security اندروید


پشتبانی از آخرین نسخه eset mobile security گوگل پلی

 نمایندگی رسمی eset + نکات خرید آنتی ویروس نود 32 – از صفر تا 100 

در این مقاله جامع قصد داریم تمامی نکات 0 تا 100 خرید آنتی ویروس نود 32 که شامل نسخه های eset Nod32 یا internet security یا smart security می شود را شرح دهیم تا راه را برای خرید یک آنتی ویروس مناسب هموار کنیم. در پایان این مقاله شما قادر خواهید بود یک نسخه مناسب از نرم افزار آنتی ویروس را انتخاب و دانلود کنید و طبق آموزش های موجود در وبسایت نصب کنید. با ما در نودسرو همراه باشید

معرفی کمپانی Eset

ایست یا Eset یک شرکت امنیتی IT در جمهوری اسلواکی واقع شده است که از سال 1992 با ترکیب دو شرکت شروع به کار کرد. این شرکت به عنوان موفق ترین شرکت های امنیتی در سال های متمادی بوده است. شرکت Eset دفاتر مختلفی در شهرهای مختلف دنیا داشته و نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ارائه می کند.

سه نسخه مشهور نرم افزار ارائه شده کمپانی Eset برای ویندوز های خانگی محصول Eset internet securoty و محصول eset nod32 antivirus و نسخه Eset Smart Security می باشد. که البته این نسخه در ورژن های جدید با نسخه اینترنت سکیوریتی جایگزین شده است. به عقیده بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه کامپیوتر و امنیت اطلاعات این آنتی ویروس یکی از سریع ترین و بهترین برنامه برای محافظت کامپیوتر در مقابل انواع ویروس ها، تروجان ها و کرم های اینترنتی است. تمام امکانات نرم افزار فقط با خرید لایسنس ارجینال برای آنتی ویروس نود 32 قابلیت فعال شدن دارند.

طبق نظرسنجی ها، آنتی ویروس نود 32 یکی از سبک ترین و قوی ترین آنتی ویروس های دنیاست.

 

خرید لایسنس نود 32 ارزان

مقایسه نسخه های مختلف آنتی ویروس Eset

3 نسخه اصلی آنتی ویروس ارائه شده کمپانی ایست عبارتند از:

ESET Smart Security Premium : ایست اسمارت سکیوریتی پریمیوم این نسخه متاسفانه در ایران ارائه نمی شود و تنها تفاوت آن با نسخه اینترنت سکیوریتی بخش پسورد منیجر می باشد. این بخش کاربرد خاصی برای یک آنتی ویروس نداشته و می توانید از پسورد منیجر داخلی مرورگرها برای ذخیره پسورد استفاده کنید.

ESET Internet Security : نسخه اینترنت سکیوریتی یکی از کاملترین بسته های امنیتی آنتی ویروس eset می باشد. این نسخه علاوه بر داشتن امکانات آنتی ویروس شامل امکاناتی دیگر برای محافظت آنلاین نیز هست. این نسخه همچنین جایگزین ورژن اسمارت سکیوریتی شده است (دقت کنید نسخه اسمارت سکیوریتی و نه اسمارت سکیوریتی پریمیوم).

ESET NOD32 Antivirus :نسخه نود 32 یکی از سبک ترین ورژن های آنتی ویروس کمپانی Eset بوده که قابلیت های کامل برای محافظت از ویندوز شما را داراست.

پیشنهاد نودسرو به شما، نصب کامل ترین نسخه نرم افزار یعنی، نسخه ESET Internet Security است.

 

چهت دانلود آنتی ویروس نود 32 یا اینترنت سکیوریتی ورژن های 12، 13، 14 به بخش دانلود جدید ترین نسخه نود 32 مراجعه کنید در ادامه جدول مقایسه بین نسخه های مختلف آنتی ویروس نود 32 آورده شده است:

 

ESET Smart Security Premium

 

ESET Smart Security Premium

 

ESET Internet Security

 

ESET Internet Security

 

ESET NOD32 Antivirus

 

ESET NOD32 Antivirus

خرید لایسنس Smart Security 

در ایران پشتیبانی نمی شود

 

آنتی ویروس و ضد جاسوس

ضد فیشینگ

حالت بازی یا گیم مود

مسدود سازی کد های مخرب

اسکنر UEFI

اسکن ابری

Small System Footprint

محافظت در برابر حملات اسکریپتی

Ransomware Shield

Free Support in Local Language

مدیریت لایسنس

محافظت در بانکداری و پرداخت

فایروال

ضد اسپم

حفظات از حملات شبکه

محافظت از Botnet

کنترل والدین

محافظت از وب کم

نظارت بر خانه های هوشمند

ضد سرقت (فقط در Windows)

مدیریت رمز ها

داده های امن

 

آموزش نصب آنتی ویروس نود 32 / اینترنت سکیوریتی

برای نصب آنتی ویروس نود 32 بعد از دانلود مشابه آموزش نصب آنتی ویروس نود 32 عمل کنید. همچنین می توانید ویدئو و آموزش تصویری به مقاله « آموزش نصب نرم افزار نود 32 » مراجعه کنید.

خرید لایسنس نود 32 ارزان

نحوه تشخیص آنتی ویروس اورجینال نود 32 چگونه است؟ ( تفاوت لایسنس ارجینال نود 32 و تقلبی غیر اصلی )

کد لایسس اورجینال آنتی ویروس نود 32 و یا سایر نسخه های آنتی ویروس eset به صورت یک کد 20 رقمی ارائه می شود. با توجه به این که در حال حاضر در کشور تحریم هستیم تمامی لایسنس های موجود با پیشوند های مختلف که برای کشورهای مختلف ارائه می شوند کارایی یکسانی دارند. برخی پیشوند ها عبارتند از RN -BH – AF – درصد زیادی از لایسنس ها هم با کلید تصادفی هستند و قانون خاصی ندارند. هیچ راهی برای تشخصی لایسنس ارجینال از ظاهر یک کد لایسنس وجود ندارد.

حتما مطالعه شود:

راهنمای تشخیص لاینسس ارجینال نود 32 eset از تقلبی قبل و بعد از خرید

      1. آنتی ویروس حتما از سایت رسمی آنتی ویروس به نشانی Eset.com دانلود شود و نه از سایت های داخلی زیرا اکثر سایت های داخلی اقدام به دستکاری در آنتی ویروس می کنند. لینک موجود در سایت ما هم لینک مستقیم از وب سایت eset می باشد.
      2. کد لایسنس خریداری شده را مستقم بدون هیچگونه کم و کاستی و به صورت کامل در برنامه وارد کنید.
      3. دقت کنید برای فعال سازی آنتی ویروس هیچ برنامه جانبی نیاز ندارید (نسخه های ایرانی اقدام به کرک کردن آنتی ویروس میکنند).
      4. در صورتی که با وارد کردن لایسنس آنتی ویروس فعال و آپدیت شد لایسنس دریافتی شما یک لاینسس ارجینال است.
      5. با خرید لایسنس نود 32 از وب سایت نودسرو لایسنس ارجینال دریافت خواهید کرد.

 

نحوه فعال سازی آنتی ویروس نود 32 / اینترنت سکیوریتی چگونه است؟

برای فعال سازی آنتی ویروس نود 32 شما نیاز به کد لایسنس اورچینال نود 32 یا اینترنت سکیوریتی دارید. کد لاینس 20 رقمی که گاهی به صورت یوزرنیم پسورد نود 32 یا username password ارائه می شود. یک کد لایسس ارجینال آنتی ویروس eset شامل 20 کاراکتر و 4 خطر تیره است که باید به صورت کامل وارد شود. نمونه یک کد لاسنس به صورت زیر است شما برای تهیه یا خرید آنتی ویروس نود 32 می توانید از وب سایت نودسرو اقدام به خرید نمایید

GVBU-X258-RPE6-9V4P-TEST

کد ارائه شده در بالا یک کد آزمایشی آنتی ویروس ایست بوده و فعال نیست. همچنین در صورتی که شما کد لایسنس به صورت نام کاربری و پسورد eset دریافت کرده اید نیاز است تا User Pass دریافتی را به یک لایسنس ارجینال 20 رقمی تبدیل کنید. زیرا در نسخه های جدید آنتی ویروس شما فقط نیاز به یک کلید فعال سازی 20 رقمی آنتی ویروس نود 32 دارید.

 تبدیل نام کاربری و پسورد به کد لایسنس نود 32

برای فعال سازی آنتی ویروس نود 32 طبق آموزش ارائه شده در بالا عمل کنید  و در صورتی که قصد آزمایش این آنتی ویروس را دارید در حین نصب لایسنس رایگان nod32 دریافت کنید همچنین با عضویت در کانال تلگرام ما به آدرس @NodsrvCh شما میتوانید به صورت دوره ای لایسنس های رایگان کوتاه مدت دریافت کنید.

 

لیست نمایندگی نود 32  eset در ایران :

آیا نمایندگی رسمی نود 32 در ایران ( نمایندگی نود 32 ) (یا نمایندگی eset در ایران ) وجود دارد؟

با اطمینان بیان میکنیم خیر! در حال حاضر eset هیچگونه نمایندگی رسمی در ایران ندارد و تمامی سایت هایی که در حال حاضر در اینترنت وجود دارند صرفا کپی ناقضی از وب سایت رسمی و با ادعای نمایندگی رسمی هستد. لیست کامل نمایندگی های خاورمیانه شرکت eset در این لینک قابل مشاهده است: ورود به لینک

نودسرو ارائه کننده لایسنس آنتی ویروس ایست از طریق نمایندگی های مجاز در کشورهای اطراف اقدام به ارائه لایسنس آنتی ویروس نود 32 می کند. تمامی لایسنس های ارائه شده در وب سایت نودسرو ارجینال بوده و به صورت مستقیم به کاربر نهایی ارائه می شود. شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید آنتی ویروس نود 32 از وب سایت نودسرو کنید. تمامی همکاران و نمایندگان فروش موجود در کشور نیز جهت همکاری می توانند با نودسرو همکاری کنند.

 

تفاوت قیمت ها لایسنس نود 32 در ایران به چه علت است؟

نودسرو با بیش از 15 سال سابقه فقط در بخش ارائه لایسنس آنتی ویروس نود در ایران فعالیت میکند. در حال حاضر بیش از 1000 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور داشته و لایسنس ها بدون واسط به کاربر نهایی ارائه می شود. نودسرو قدیمی ترین وب سایت ارائه لایسنس محصولات ایست در ایران است.

دلایلی که لایسنس های نودسرو  ارزان است:

1- خرید لایسنس نود 32 مستقیم و بدون واسط: نودسرو ارائه کننده متستقیم آنتی ویروس eset در ایران برای شرکت ها و کاربران عمومی است

2- خرید تعداد بالا و دریافت تخفیف بیشتر: نودسرو در هر بار خرید پیکیج های بسیار زیادی تهیه کرده و به کاربر نهایی ارائه می کند که تا بیش از 60 درصد تخفیف واقعی دریافت خواهید کرد

3- ارائه لایسنس به نام نودسرو : با خرید لایسنس با نام نودسرو، بدون نیاز به رجیستر لایسنس شما مبلغ کمتری به نسب به خرید لایسنس تک از وب سایت eset.com پرداخت خواهید کرد.

4- دریافت سود کم از مشتری: افتخار داریم بیان کنیم تمامی کاربرانی که یک سال مشتری نودسرو بوده اند برای سال های بعد نیز تمدید خواهند کرد دلیل این اتفاق این است که در این روند به جای کسب سود بیشتر یکبار از یک کاربر سود حاصل تا حد ممکن کم درنظر گرفته شده اما با گذشت زمان و تمدید و همچنین تبلیغات خود کاربر این سود بازگشت خواهد داشت. در این روند نودسرو  و مشتری هر دو سود خواهند داشت

دلایلی که لایسنس های نودسرو  گران است:

1- خرید لایسنس نود 32 با پرداخت ارزی و دلاری انجام شده و به کاربر نهایی ارائه می شود.

2- لایسنس های ارزان تر در وب سایت های دیگر ارجینال نبوده و یا بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه غیر فعال می شوند

3- پک های موجود در بازار به همراه CD تماما کرک شده بوده و از سرور رسمی آنتی ویروس استفاده نمی کنند. پس لایسنس ارجینال خیلی ارزان نیست!

4- لایسنس های ارزان موجود تمام نسخه تریال یا trial هستند که این نسخه ها نباید فروخته شده و رایگان هستد و با توجه به ماهیت رایگان بودن این گونه لایسنس ها بعد از مدت کوتاهی غیرفعال خواهد شد

جهت خرید لایسنس نود 32 ارزان به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید

خرید لایسنس نود 32 ارزان

چه آنتی ویروس برای ویندوز شما مناسب است؟

  • در صورتی که سیستم قوی دارید توصیه می شود همواره آخرین نسخه آنتی ویروس نود 32 یا اینترنت سکیوریتی که در حال حاضر نسخه 15 16 و 14 است را نصب کنید: دانلود نود 32 ورژن 15 16 و 14
  • اگر ویندوز 7 (تمامی نسخه ها) و اکس پی (سرویس پک 3 باشد و قدیمی تر پشتیبانی نمی شود) نسخه 12 آنتی ویروس نود 32 یا اینترنت سکیوریتی نصب کنید: دانلود نود 32 ورژن 12
  • اگر ویندوز 8.1 و ویندوز 10 دارید آنتی ویروس مناسب ویندوز 10 آنتی ویروس نود 32 ورژن 14 یا 15 16 و همچنین اینترنت سکیوریتی ورژن 15 16 یا 14 است: دانلود نود 32 ورژن 15 16 و 14

 

پیشنهاد نودسرو به شما نصب جدید ترین نسخه نرم افزار eset است، برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله راهنمای خرید آنتی ویروس نود 32 مراجعه کنید.

 

آیا سایت شما نماد اعتماد دارد؟

بله وب سایت نودسرو دارای نماد اعتماد و مجوز از وزارت صننعت و معدن می باشد برای مشاهده نماد بعد از کلیک روی تصویر زیر میتوانید روی آدرس سایت nodsrv.com کلیک کنید

خرید لایسنس نود 32 ارجینال از سرور رسمی Eset – پشتیبانی از تمام نسخه های 12 13 14 15 16 ونسخه اسمارت سکیوریتی / آنتی ویروس / اینترنت سکیوریتی – خرید و تحویل آنی لایسنس 20 رقمی اورجینال
خرید لایسنس نود 32 تک کاربره

خرید لایسنس eset یک کاربره کامپیوتر

مشاهده قیمت

  • لایسنس ارجینال از سرور رسمی
  • پشتیبانی از تمامی ورژن های جدید


پشتیبانی از نسخه های اینترنت سکیوریتی، آنتی ویروس، اسمارت ورژن های 11 تا 14 و 15 و 16

خرید لایسنس نود 32 دو کاربره

خرید لایسنس eset دو کاربره کامپیوتر

مشاهده قیمت

  • لایسنس ارجینال از سرور رسمی
  • پشتیبانی از تمامی ورژن های جدید


پشتیبانی از نسخه های اینترنت سکیوریتی، آنتی ویروس، اسمارت ورژن های 11 تا 14 و 15 و 16

لایسنس مالتیدیوایس نود 32

خرید لایسنس eset برای 1 کامپیوتر و 1 موبایل

مشاهده قیمت

  • لایسنس ارجینال از سرور رسمی
  • پشتیبانی از تمامی ورژن های جدید


پشتیبانی از نسخه های اینترنت سکیوریتی، آنتی ویروس، اسمارت ورژن های 11 تا 14 و 15 و 16

خرید لایسنس نود 32 اندروید

خرید لایسنس آنتی ویروس اندروید 1 کاربره

مشاهده قیمت

  • لایسنس ارجینال eset موبایل
  • لایسنس eset mobile security اندروید


پشتبانی از آخرین نسخه eset mobile security گوگل پلی

سوالات متداول قبل و بعد از خرید لایسنس نود 32

1مراحل خرید لایسنس نود 32 به چه صورت است؟
بعد از انتخاب بسته مورد نظر از صفحه اصلی سایت و پرداخت آنلاین لایسنس ارجینال 20 رقمی به شما ایمیل شده و کافی است نرم افزار را از سایت ما یا سایت eset.com نصب کنید. آموزش نصب و همچنین لینک دانلود به شما ایمیل خواهد شد.
2آیا لایسنس ها ارجینال eset هستند یا سرور واسط هستند؟
تمامی لایسنس ها ارجینال eset بوده و شما از ما فقط کد 20 رقمی ارجینال خرید میکند و در صورتی که نسخه اصلی آنتی ویروس را از سایت رسمی ایست به نشانی eset.com نصب کنید قابلیت فعال سازی خواهید داشت
3بعد از خرید چه چیزی دریافت خواهم کرد و چطور نصب کنم؟
بعد از خرید کد 20 رقمی ارجینال و آموزش نصب به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
4دلیل ارزان بودن یا گران بودن لایسنس ها چیست؟
نودسرو با بیش از 15 سال ارائه سرویس برای کاربران ایرانی با بیش از 1000 نماینده فعال در سرتاسر کشور، نماینده داخلی بدون واسط لایسنس بوده و بیشترین میزان تخفیف برای لایسنس ها را ارائه خواهد کرد ضمن اینکه تمامی لایسنس های ارائه شده به نام نودسرو بوده که باعث اعمال تخفیف نهایی بیشتری خواهد شد.
5ویژگی های لایسنس ارجینال نود32 چیست؟
لایسنس ارجینال فقط در نسخه رسمی نرم افزار که از سایت eset.com نصب میکنید فعال می شود. بعد از دریافت لایسنس و نصب نسخه ارجینال بدون هیچ گدونه دستکاری در آنتی ویروس و یا اعمال تنظیمات مستقیم و غیرمستقیم توسط نرم افزار خارجی، کد لایسنس باید آنتی ویروس را فعال کند
6از بین بسته های موجود کدام بسته را خرید کنم؟
بسته های موجود عموما از نظر تعداد سیستم متفاوت هست. برای مثال در صورتی که قصد نصب آنتی ویروس در یک کامپیوتر را دارید نسخه تک کاربر کامپیوتر را خرید کنید.
7از بین نسخه های موجود کدام نسخه را نصب کنم؟
توصیه ما نصب نسخه اینترنت سکیوریتی است چون به جز داشتن تمام ویژگی های ورژن نود 32 شامل امکانات کامل تری است که شما می توانید از صفحه دانلود نرم افزار سایت جزئیات را بررسی کنید. نسخه اینترنت سکیوریتی به جز داشتن بخش آنتی ویروس شامل محافظت آنلاین نیز می باشد
8تفاوت بین نسخه های آنتی ویروس نود 32 و اینترنت سکیوریتی در چیست ؟
مهمترین تفاوت نسخه اینترنت سکیوریتی با نسخه آنتی ویروس داشتن بخش محافظت آنلاین است نسخه اینترنت سکیوریتی نود 32 شامل فایروال، آنتی اسپم و … می باشد.
9آیا لایسنس های سایت نسخه Eset Endpoint را فعال میکند ؟ آیا لایسنس نسخه ویندوز سرور هم دارید؟
خیر. تمامی لایسننس های ارائه شده در سایت فقط برای ویندوز های خانگی شامل 7، 8، 8.1، 10 و سیستم عامل مک می باشند
10در صورت نصب آنتی ویروس از قبل آیا نیاز است نرم افزار مجددا نصب شود؟
اگر نسخه نصبی شما ارجینال است نیاز به نصب مجدد و یا حذف نرم افزار نیست زیرا لایسنس ارائه شده ارجینال بوده و قابلیت فعال سازی در نسخه اصلی برنامه را دارد
11پشتیبانی شما چطور به ما کمک خواهد کرد؟
در صورتی که در مراحل خرید تا نصب هرگدونه مشکلی باشد با ارسال پیام کارشناسان شما را راهنمایی میکنند و در نهایت در صورتی که مشکل توسط شما قابلل به حل شدن نباشد از طریق نرم افزار anydesk از راه دور به شما کمک خواهد شد
12در صورت فراموشی لایسنس چه باید کرد؟
به پشتیبانی سایت پیام ارسال شود
13آیا لایسنس با تعویض کامپیوتر و یا ویندوز قابلیت فعال سازی مجدد دارد؟
با احتمال بالا بله ولی حتما قبل از انجام این کار با پشتیبانی تماس بگیرید. در غیر این صورت مسئولیتی پذیرفته نمی شود
14تفاوت لایسنس رایگان نود 32 و لایسنس ارجینال نود 32 در چیست؟
لایسنس های رایگان ارائه شده در اینترنت توسط تعداد زیادی از افراد در حال استفاده هستند که عموما در کمتر از 15 روز غیرفعال خواهد شد. همچنین آپدیت های دریافتی این نسخه ها ناقص تر از لایسنس ارجینال نود 32 است

خرید آنتی ویروس اندروید کامپیوتر لاسینس نود 32 لایسنس ارجینال ارزان اورجینال با تخفیف برای موبایل رایگان سه ماهه ماهانه ورژن 12 13 14 8 یک یکساله

12 Comments

  1. NodsrvAdmin گفت:

    درود. آنتی ویروس داخلی ویندوز 10 خوب هست ولی کافی و جامع نیست، پیشنهاد میکنیم حتما در کنارش یک آنتی ویروس خوب نصب کنید

  2. NodsrvAdmin گفت:

    خرید و تحویل آنی هست. بعد از پرداخت لایسنس به شما آنلاین ایمیل میشه

  3. NodsrvAdmin گفت:

    سلام به پشتیبانی پیام ارسال کنید بررسی بشه

  4. NodsrvAdmin گفت:

    خداروشکر، ممنون از شما دوست عزیز

  5. NodsrvAdmin گفت:

    درود.
    خیر اگر نسخه ای که نصب دارید ارجینال هست نیاز به نصب مجدد نیست و فقط کافی هست لایسنس تهیه کنید

  6. s.khoshbakht گفت:

    چقدر طول میکشه بعد از خرید لایسنس تحویل داده بشه؟

  7. سینا شهباز گفت:

    سلام
    من قصد دارم برای ویندوز 10 آنتی ویروس نصب کنم. آیا لازمه یا نرم افزار داخلی خود ویندوز خوبه؟

  8. تینا رهبر گفت:

    من از شما نسخه یکساله رو خریدم. عالی بود ممنون

  9. afshin.por.n گفت:

    سلام
    من خرید کردم اما ایمیل نیومد

  10. رضا خوشنام گفت:

    سلام به همکاران نودسرو
    بعد از خرید لایسنس نود 32 آیا لازمه نسخه قبلی رو حذف کنم؟ یا فقط باید لایسنس وارد کنم؟

  11. seratoka گفت:

    ممنون از آموزش کامل نحوه خرید لایسنس نود 32 ای که در سایت گذاشتید تقریبا همه سوالام رو جواب داد و با خیال راحت خرید کردم. فقط اینکه حتما تا یک سال فعال هست دیگه؟

  12. NodsrvAdmin گفت:

    بله دوست عزیز.
    تضمین کارکرد تا روز آخر دارید شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *