آموزش ویروس یابی با آنتی ویروس نود 32 {بهترین آموزش}

بررسی آنتی ویروس ESET 2021 | آیا خوب است؟
2021-03-26
آموزش ویروس یابی موبایل توسط نود 32 eset mobile security
2021-04-04

آموزش ویروس یابی با آنتی ویروس نود 32 {بهترین آموزش}

آموزش اسکن یا ویروس یابی کامپیوتر در آنتی ویروس نود 32 و اینترنت سکیوریتی Eset

دقت کنید قبل از اینکه اقدام به اسکن سیستم خود کنید نیاز است تا یک نسخه نصب شده و کاملا فعال آنتی ویروس را برای ادامه مراحل اجرا کنید. در صورتی که هنوز آنتی ویروس نود 32 نصب نکرده اید اقدام به دانلود نود 32 کرده و پس از خرید لایسنس نود 32 ارجینال ادامه مراحل را دنبال کنید. همچنین در صورتی که از قبل یک نسخه فعال برنامه را دارید میتوانید ادامه مراحل را دنبال کنید.

 

آیا نیاز هست که همیشه اسکن دستی سیستم را انجام دهم؟

خیر نیاز به اسکن دستی نیست ولی در صورتی که قصد دارید اینکار را انجام دهید هم ایرادی ندارد. بعد از نصب و فعال سازی آنتی ویروس ارجینال اسکن سیستم خودکار انجام می شود. همچنین در صورتی که یک هارد یا فلش یا گوشی موبایل به سیستم وصل می کنید از این طریق میتوانید آن را اسکن کنید تا از بابت حذف شدن همه ویروس ها اطمینان حاصل کنید.

 

شروع آموزش ویروس یابی یا اسکن توسط آنتی ویروس نود 32

برای اسکن کامل سیستم یا درایور ها مراحل زیر را دنبال کنید:

دقت کنید برای فعال شدن اسکن سیستم شما نیازمند خرید لایسنس نود 32 هستید. برای این منظور می توتنید از صفحه اصلی سایت اقدام کنید.

 

برای اسکن کامپیوتر دو راه کار وجود دارد :

حالت اول اسکن خودکار (ساده تر):

برای شروع اسکن یا ویروس یابی کامپیوتر تفاوتی ندارد که ویندوز 7 دارید یا ویندوز 8 دارید یا ویندوز 10 دارید و یا ویندوز 12 کافی است پس از نصب eset مراحل زیر را دنبال کنید :

  1. پنجره اصلی برنامه ESET خود را باز کنید .
  2. بر روی Computer scan→ Scan your computer کلیک کنید.آموزش ویروسیابی با نود 32
  3. اسکن خودکار سیستم شما شروع شده و در زیر می توانید وضعیت اسکن و ویروس یابی آنتی ویروس نود 32 را مشاهده کنید
  4. در صورتی که قصد دارید عملیات اسکن سیستم را متوقف کنید کافی است تا روی Pause و Cancel کلیک کنید.
  5. بعد از اینکه اسکن سیستم تمام شد، پنجره گزارش وضعیت اسکن به شما نمایش داده خواهد شد. که شامل تعداد موارد اسکن شده و فایلهای آلوده و ویروسی یا تمیز شده و … هست. که نیاز است تا برای مشاهده کامل گزارش روی گزینه Show log بزنید
  6. پنجره Computer scan شامل گزارش کامل خواهد بود. کار خاصی نیاز نیست انجام شود و تا این مرحله ویروسیابی و حذف ویروس ها انجام شده است و می توانید آنتی ویروس را ببندید.
ویروس کشی لپ تاپ با eset

ویروس کشی لپ تاپ با eset

[products limit=”5″ columns=”5″ orderby=”popularity” ]

حالت دوم اسکن پیشرفته:

اسکن رایانه ای استاندارد برخی از اهداف اسکن را که احتمالاً حاوی بدافزار نیستند ، حذف می کند. برای پیکربندی نرم افزار ESET خود برای انجام اسکن از کل سیستم خود ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. پنجره اصلی برنامه ESET Windows خود را باز کنید .
  2. بر روی Computer scan→ Scan your computer کلیک کرده و گزینه Custom scan را انتخاب کنید

  1. روی نماد چرخ دنده کلیک کنید    و  In-depth scan را  از فهرست کشویی Scan profile انتخاب کنید.

[products limit=”5″ columns=”5″ orderby=”popularity” ]

 

  1. تیک کنار Computer  یا This PC بزنید (کاربران ویندوز XP کادر تأیید کنار My Computer را انتخاب کنید ) و سپس روی Scan  کلیک کنید .

اسکن حالت آماده به کار را فعال کنید

می توانید اسکن حالت آماده به کار را فعال کنید تا اسکن خودکار رایانه در مواقعی که بار منابع کمی یا کم است ، تحریک شود. برای انجام این کار ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. پنجره اصلی برنامه ESET Windows خود را باز کنید .
  2. کلید F5   را فشار دهید  تا به تنظیمات پیشرفته دسترسی پیدا کنید.
  3. روی   Detection Engine → Malware scans کلیک کرده و سپس Idle-State Scan
  4. روی نوار لغزنده کنار Enable Idle-state scanning به کار کلیک کنید .

تنظیمات اسکن در حالت بیکار

تنظیمات Idle-state detection را برای زمان شروع اسکن Idle-state ویرایش کنید . به طور پیش فرض ، screen saver, Computer lock و User logoff انتخاب شده اند.

  1. روی OK  کلیک کنید و تغییرات را ذخیره کنید و خارج شوید.

گزینه های پیشرفته اسکن

تنظیمات موجود در پارامترهای ThreatSense به شما امکان می دهد انواع پرونده های بررسی شده توسط اسکنر ، روش های مورد استفاده برای بررسی پرونده ها در هنگام اسکن و اقدامات پیش فرض را در صورت مشاهده تهدید در هنگام اسکن ، تعریف کنید. برای دسترسی به پارامترهای ThreatSense مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. پنجره اصلی برنامه ESET Windows خود را باز کنید .
  2. کلید F5  را فشار دهید   تا به تنظیمات پیشرفته دسترسی پیدا کنید.
  3. روی Detection Engine → Malware scans کلیک کنید

نمایه اصلی انتخاب شده : نمایه های اسکن به شما امکان می دهند یک پیکربندی اسکن داده شده را ذخیره کنید (اهداف اسکن ، روش ها و سایر تنظیمات). می توانید از یکی از پروفایل های اسکن از قبل پیکربندی شده موجود در محصولات ESET (اسکن هوشمند ، اسکن منوی زمینه ، اسکن عمیق یا اسکن رایانه ای Smart scanContext menu scanIn-depth scan) استفاده کنید. برای توصیف پروفایل های اسکن از قبل پیکربندی شده ، به زیر مراجعه کنید:

  • اسکن هوشمند: این نمایه پیش فرض اسکن پیشرفته است. نمایه اسکن هوشمند از فناوری بهینه سازی هوشمند استفاده می کند ، که فایلهایی را که مشخص شده در اسکن قبلی تمیز بودند و از آن اسکن اصلاح نشده اند ، حذف می کند. این امکان را برای کاهش زمان اسکن با حداقل تأثیر بر امنیت سیستم فراهم می کند.
  • اسکن منوی زمینه: می توانید اسکن درخواستی هر پرونده را از منوی زمینه شروع کنید. نمایه اسکن منوی زمینه به شما امکان می دهد پیکربندی اسکن را تعریف کنید که هنگام شروع اسکن از این طریق استفاده می شود.
  • اسکن عمیق: نمایه اسکن عمیق به طور پیش فرض از بهینه سازی هوشمند استفاده نمی کند ، بنابراین هیچ پرونده ای با استفاده از این نمایه از اسکن مستثنی نیست.
  • اسکن رایانه ای: این نمایه پیش فرض است که در اسکن رایانه ای استاندارد استفاده می شود.

لیست نمایه ها : برای ایجاد نمایه های سفارشی متناسب با موارد دلخواه ، روی ویرایش کلیک کنید . برای ایجاد یک نمایه سفارشی ، اینجا را کلیک کنید .

اهداف اسکن: بر روی Edit  کلیک کنید  تا درایوهای محلی ، سیستم و منابع شبکه توسط اسکن بررسی شوند.   برای دسترسی   سریع به منوی کشویی Scan targets ، روی نماد چرخ دنده کلیک کنید تا By profile settingsRemovable mediaNetwork drives یا  Local drives شود .

پارامترهای ThreatSense

موتور اسکن ESET ThreatSense را می توان پیکربندی کرد تا هنگام انجام اسکن درخواستی ، از تنظیمات سفارشی شما استفاده کند. تغییرات انجام شده در اینجا بر تنظیمات سایر ماژولهای محصول تأثیری نخواهد داشت (به عنوان مثال ، اگر اسکن رسانه قابل جابجایی را در اینجا غیرفعال کنید ، در محافظت از سیستم فایل Real-time همچنان فعال خواهد بود.

یک نمایه اسکن سفارشی ایجاد کنید

  1. پنجره اصلی برنامه ESET Windows خود را باز کنید .
  2. کلید  F5 را فشار دهید   تا به تنظیمات پیشرفته دسترسی پیدا کنید.
  3. روی Detection Engine → Malware scans کلیک کرده و سپس Edit  را انتخاب کنید.

نام نمایه جدید را در قسمت مورد نظر تایپ کرده و روی Add  کلیک کنید و ok کنید

نمایه جدید خود را در منوی کشویی Selected profile  انتخاب کنید.

 برای خروج از تنظیمات پیشرفته ، نمایه خود را پیکربندی کرده و  OK را کلیک کنید  .

سوالات متداول:

ویروس کشی کامپیوتر با آنتی ویروس چگونه است؟

از 0 تا صد ویروس کشی کامپیوتر با آنتی ویروس در این آموزش ارائه شده است. شما با نصب آنتی ویروس ایست و انتخاب درایو یا پوشه مربوطه می توانید طبق این اموزش اقدام به ویروس کشی کامپیوتر نمایید. کل مراحل ویروس کشی توسط آنتی ویروس معمولا بین چند ثانیه تا یک ساعت بسته به حجم فایل و پوشه ها زمان بر خواهد بود.

آموزش ویروس کشی کامپیوتر با eset

در آموزش پیش رو در این مقاله همه چیز برای نحوه ویروس کشی و اسکن کامپیوتر و سیستم توسط eset آموزش داده شده است. شما با انتخاب فایلها یا پوشه هایی که قصد دارید اسکن کنید و کلیک راست روی پوشه و انتخاب اسکن می توانید آنها را اسکن کنید.

ویروس کشی فلش با eset

آموزش اسکن نحوه ویروس کشی فلش توسط آنتی ویروس eset نیز کاملا مانند پوشه های داخلی ویندوز می باشد. برای این منظور کافی است ابتدا فلش را به کامپیوتر متصل کرده و روی فلش کلیک راست کنید و گزینه اسکن با eset را انتخاب کنید.

ویروس کشی لپ تاپ با eset

همانطور که د این آموزش توضیح داده شده است تفاوتی ندارد که شما یک سیستم خانگی دسکتاپ دارید یا لپتاب، در هر صورت ویروس کشی لپ تاپ با eset مشابه همین آموزش خواهد بود.

ویروس کشی کامپیوتر ویندوز 7 با انتی ویروس

این آموزش برای استفاده در ویندوز 7 و 8، 8.1، 10، 11 قابل استفاده می باشد. برای این منظور ابتدا باید آنتی ویروس eset را نصب کرده و طبق اموزش اقدام به ویروس کشی کامپیوتر ویندوز 7 با انتی ویروس Eset نمایید.کل مراحل کار کمتر از10 دقیقه زمان شما را خواهد گرفت.

 

 

 


نحوه پاك كردن ويروس با نود 32 آموزش ویروس کشی با eset smart security نحوه پاك كردن ويروس با نود 32 ورژن 13 14 15 آموزش ویروس کشی با eset smart security آموزش کار با آنتی ویروس eset internet security آموزش کار با آنتی ویروس نود 32 نحوه ویروس کشی با نود 32 ورژن 10 آموزش ویروس کشی با نود 32 ورژن 8 همه چیز در مورد انتی ویروس نود 32 آموزش کار با آنتی ویروس eset internet security آموزش ویروس کشی کامپیوتر ویندوز 7 آموزش کار با آنتی ویروس eset smart security آموزش ویروس کشی فلش آموزش ویروس کشی گوشی آموزش ویروس کشی کامپیوتر آموزش ویروس کشی لپ تاپ آموزش ویروس کشی گوشی سامسونگ آموزش ویروس کشی فلش با گوشی آموزش ویروس کشی در ویندوز 10 آموزش ویروس کشی کامپیوتر ویندوز ۷ آموزش ویروس کشی فلش در ویندوز 10 آموزش ویروس کشی ویندوز 7

دیدگاه ها بسته شده است