معرفی بهترین آنتی ویروس رایگان 2022 + لینک دانلود

آموزش نصب نود 32 ورژن 15 ✔️ لایسنس نود 32 ورژن 15
2021-05-19
رفع خطای This product is no longer supported on outdated Microsoft Windows ویندوز 7 نود 32
2021-06-14

معرفی بهترین آنتی ویروس رایگان 2022 + لینک دانلود

در این مطلب تصمیم داریم ، به معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021 و 2022 جدیدترین های آن برای ویندوز 7 8 10 کامپیوتر برای شما کاربران عزیز بپردازیم . در آخر مطلب شما قادر خواهید بود از میان آنتی ویروسهای مورد بحث شده‌ یک ورژن را گزینش بکنید و ایمنی کامپیوتر خودتان را فراهم شدن بکنید . با دقت به توسعه فن‌آوری و تلفن های همراه و در نهایت زیاد شدن بد افزارها و ویروسها کامپیوتر های جدید نیاز‌مند‌ یک ضد ویروس قوی می باشند .

ویروس کامپیوتری یعنی چه ؟
ویروس یک بدافزار می باشد که به رایانه ها راه‌ یافته و موجب پیدایش بی‌نظمی در آنها می گردند . با دقت به اینکه داده‌های سیو شده‌ در کامپیوتر ها از ارزش بسیاری برای مشتری ها برخوردار‌ هستند‌ . از این رو همواره احتیاج به یک برنامه برای پاک کردن ویروسها و حفاظت از سیستم خواهیم داشت . در ادامه‌ مطلب تصمیم داریم 5 تا از خوب ترین برنامه های آنتی ویروس‌ دنیا را مطالعه کرده و برتری‌ها و بدی‌های آنها را فهرست کنیم .

1 – آنتی ویروس ESET

کمپانی در سال 1992 در نتیجه‌ ترکیب‌ گشتن دو کمپانی به وجود آمد . یکی از مشهور ترین تولیدات این کمپانی ضد ویروس ESET می باشد که خودش حاوی سه ورژن اینترنت سکیوریتی ، آنتی ویروس‌ و اسمارت سکیوریتی است . ایست با کسب جوایز متنوع سبب گشته تا تعداد‌ یوزرهای بسیاری به دست آورد . با دقت به راندمان راضی‌کننده و بی‌نهایت مطلوب این برنامه ویروس یاب، جوایز و گواهینامه‌های متعددی از موسسه ویروس Av -Comparatives می‌توان ایست را عالی ترین آنتی‌ ویروس معرفی‌ نمود .
به فرموده خیلی از از کارشناسان ، برترین برنامه امنیتی جهان ورژن اینترنت سکیوریتی می باشد چون در حالی که کم حجم‌ بودن‌ دارای توان خیلی زیادی می باشد و هوش‌ مصنوعی‌ آن امکان شناسایی هر نوع ویروس و بد افزاری را دارد. برای کارآمد سازی آنتی ویروس‌ نود 32 احتیاج به خرید لایسنس نود ۳۲ می باشد. قطعا با یک مرحله اسکن ، سیستم شما را در مقابل همگی اطلاعاتتان از تهدیدات پاکسازی می‌کند . در یک جمله می‌توان نقل کرد : NOD32 یک آچار فرانسه بسیار خوب برای کامپیوتر شماست .

دانلود رایگان آنتی ویروس ESET

خرید لایسنس نود ۳۲

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021

 

پیشنهاد نودسرو به شما نصب جدید ترین نسخه نرم افزار eset است، برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله نحوه خرید آنتی ویروس نود 32 مراجعه کنید.

 

2 – آنتی ویروس‌ BitDefender

ضد ویروس بیت دیفندر پیشقدم در ارایه برنامه های ضد بدافزار و ضد ویروس خواهد بود . افزون بر 500 میلیون یوزر در جهان از ضد ویروس بیت دیفندر برای حفاظت اداری و در خانه بکارگیری می کنند . راه‌ کار‌های‌ امنیتی بیت دیفندر بازه وسیعی از تولیدات را برای مهیا نمودن امنیت برای مشتری های خانگی‌ ، اداره های متوسط‌ و درشت میسر کرده است‌ . تولیدات ضد ویروس بیت دیفندر با خصوصیاتی مانند ضد بدافزارها ، ضد ویروس ، آنتی فیشینگ ، نظارت والدین ، دیوار آتش‌ ، پرداخت ایمن ، کیف‌ پول‌ ایمن و . . . هرچیزی را که برای حفاظت از شما در فضای اینترنتی ضرورت دارد را پیش روی شما می گزارد .

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021 و 2022

 

3 – آنتی ویروس‌ Kaspersky

برنامه امنیتی ضد ویروس شرکت Kaspersky به عنوان یکی از مشهور ترینها در بین کاربران‌ بکارگیری قرار می شود . ضد ویروس عالی پرقدرت Kaspersky AntiVirus که از ظاهر کاربری جدیدی هم استفاده می برد قادر‌ خواهد بود تا با داشتن سرعت‌ خوب ، پایگاه داده پرقدرت از همه فایلهای ویرانگر و آپدیت های دائمی و تند امنیتی همیشگی و مثال‌ زدنی را برای یوزرها به همراه آورد . اختلاف بسته‌ امنیتی با Antivirus در این می باشد که در بسته‌ Internet Security موردهای خاصی که برای کاربرانی که پیوسته با اینترنت سر و کار‌ دارند به درد بخور تر می باشد ، ولی شکی نخواهد بود که ضد ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترینها شمرده می گردد .

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021

 

4 – آنتی ویروس‌ Avira

آنتی ویروس‌ آویرا . ضد ویروس Avira Premium Security Suite یکی از تولیدات شرکت Avira GmbH می باشد . . جالب‌ می باشد بدانید که این کمپانی بیشتر از 100 میلیون یوزر و 300 کارمند در همه جهان داراست . Avira AntiVirus آنتی ویروس‌ جامع برای رایانه های ویندوزی و یونیکس در شبکه‌ خواهد بود و در جلوی همه تهدیدات امنیتی ویروسها ، کرم‌ها‌ ، تروجانها ، هکرها و . . . حفاظت می کند‌ . تنظیمات و مدیریت ضد ویروس Avira AntiVirus از توسط کنسول مدیریتی آویرا (SMC) هم به شکل تمرکزیافته و یکپارچه در کل کانال شایسته اعمال خواهد بود .ضد ویروس آویرا عالی شیوه و پرقدرت هست و هیچگونه سربارگذاری روی کامپیوتر ها نخواهد داشت . با بکارگیری از فن‌آوری AHeAD ، این کالا قادر‌ به شناخت ویروسهای ناشناس تازه خواهد بود .

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021

5 – آنتی ویروس‌ F-Secure

ضد ویروس اف سکیور شرکتی ارزشمند و قوی در سرزمین فنلاند می باشد که از سال ۱۹۸۸ در عرصه ساختن تولیدات ایمنی سایبری از جمله ضد ویروس فعالیت دارد‌ . ضد ویروس اف سکیور در شش سال پسین همیشه به عنوان قدرتمندترین ضد ویروس رده اداری جهان در آزمایش های AV -Test معرفی‌ گشته است‌ . شرایط‌ و تدبیر های فنلاند و دوری آن از بازی‌‌های‌ دیپلماتیک ، ضد ویروس اف سکیور را به یکی از شایسته اعتمادترین تولیدات ایمنی سایبری برای شرکت‌‌ها‌ و اداره هایی که نیاز‌ به اطمینان در کنار‌ بهترین‌ ایمنی را دارند مبدل کرده است‌ .

کارشناسان فنی F -Secure افزون‌تر از هر کمپانی امنیتی اروپایی دیگر در پژوهش‌ها و شناخت جرایم سایبری تلاش کرده اند . تکنولوژی خیلی حرفه‌ای شرکت اف سکیور با بهره برداری از تجربیات نیروی انسانی و تولید کردن فن‌آوری یادگیری‌ ماشین‌ سبب پویایی بیشتر از گدشته در این کمپانی امنیتی تبدیل شده شد . نمایندگان این شرکت آموزش‌های‌ فنی واجب را دیده‌ و دارای مدرک‌های امنیتی ، فنی و فروش می باشند.

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021

معرفی بهترین آنتی ویروس ها 2021 و 2022

 

نتیجه گیری کلی

در این مطلب 5 ضد ویروس مطرح جهان را شرح کردیم . اگرچه شاید در این فهرست برنامه های دیگر را جا انداخته باشیم . منتها کوشش کردیم قوی ترین را به لحاظ‌ تعداد‌ نصب شدن و توان نرم افزار توضیح دهیم.

 


سوالات متداول بهترین آنتی ویروس 2021 یا 2022

 

بهترین آنتی ویروس به انتخاب نودسرو کدام است؟

انتخاب بهترین آنتی ویروس از بین لیست معرفی شده به شما بستگی دارد اما نسخه اینترنت سکیویتی آنتی ویروس نود 32 یکی از بهترین آنتی ویروس های برتر دنیا محسوب می شود.

 

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 7 ؟

در صورتی که قصد دارید از بین محصولات معرفی شده آنتی ویروس مخصوص ویندوز 7 را نصب کنید توصیه ما به شما نصب نسخه 12 آنتی ویروس نود 32 می باشد. در صورتی که ویندوز شما آپدیت است نسخه 12 آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی eset را نصب کنید.

 

بهترین آنتی ویروس رایگان 2021 و سال آینده 2022 چیست؟

بریا انتخاب بهترین آنتی ویروس رایگان 2021 2022 از لیست بالا می توانید اقدام کنید . ویژگی های زیادی در انتخاب بهترین نسخه آنتی ویروس وجود دارد.

 

بهترین آنتی ویروس ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ چه نسخه ای ست؟

در حال حاضر پارامتر های زیادی برای انتخاب بهترین نسخه آنتی ویروس نود 32 از بین نسخه های ارائه شده وجود دارد اما به نظر نودسرو نسخه آنتی ویروس eset ورژن اینترنت سکیوریتی بهترین نسخه موجود می باشد.

 

دانلود آنتی ویروس رایگان برای ویندوز 8 10 از کجا امکان پذیر است ؟

برای دانلود آنتی ویروس های رایگان معرفی شده در بالای مقاله هرکدام به صورت مجزا لینک دانلود قرار داده شده است، برخی از آنتی ویروس های ارائه شده برای ویندوز 7 8 10 به صورت رایگان قابل دانلود می باشند.

 

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 چه برنامه ای است؟

در حال حاضر نرم افزار آنتی ویروس داخلی ویندوز 10 خوب است اما عالی نیست و در مقابل تمام تهدیدات کارایی کافی را ندارد توصیه ما به شما نصب نسخه اینترنت سکیوریتی آنتی ویروس eset می باشد.

 

لیست بهترین آنتی ویروس ها کدام است؟

در این مقاله سعی شد لیست بهترین آنتی ویروس ها به همراه لینک دانلود آنها ارائه شود. می توانید به بخش ابتدای مقاله مراجعه کرده و این مقاله ارزشمند را مطالعه نمایید.

 

بهترین آنتی ویروس های ویندوز چیست؟

لیست بهترین آنتی ویروس های ویندوز در این مقاله به صورت کامل ارائه شده است. هر کدام از انتی ویروس ها برتری و ویژگی های خاص خود را دارند شما می توانید با مطالعه این مقاله از بین نسخه های معرفی شده اقدام به دانلود نسخه مورد نظر خود نمایید.

بهترین آنتی ویروس برای کامپیوتر چیست؟

تمامی آنتی ویروس هایی که در این مقاله عنوان شدند جزو بهترین آنتی ویروس های کامپیوتر می باشند که شما بنابه تصمیم خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و نصب و فعال کنید. برای فعال  سازی این نسخه ها اقدام به خرید لایسنس آنتی ویروس کنید.

 

بهترین آنتی ویروس رایگان برای کامپیوتر چه ورژن و نسخه ای می باشد؟

انتخاب یک عنوان از بین عنوان های معرفی شده کار سختی است اما برای انتخاب بهترین آنتی ویروس از بین لیست معرفی شده ویژگی های متعددی را در نظر گرفته و بنا به نیاز خودتان نسخه ای را نصب کنید. توصیه نودسرو به شما نصب نسخه اینترنت سکیوریتی آنتی ویروس نود 32 می باشد.

 

دیدگاه ها بسته شده است